Konsept

Z kuşağı insanlarının günümüz yaşam tarzlarındaki tüketim alışkanlıklarına önem vermemiz gerektiğini düşündük. Bu amaç ile konut sektöründe talebinin sadece binadan ibaret olmadığını tespit ettik. Yaptırdığımız anket ve çalışmalar sonucunda konut alıcılarının, yaşam alanlarındaki konfor ve hizmetlere de taleplerinin olduğunu fark ettik. Bu sebeple biz de yeni bir karma yaşam stili olan Vava Home konseptini geliştirdik. Bu konsepti hayata geçirmek için Türkiye’de lokasyon seçerken, ilk olarak modern ve yaşam standardına önem veren İzmirlilere sunmak istedik.

Vava Home

Yeni bir yaşam felsefesi ile yola çıktık. Bu sebeple hizmetlerimizi :

• bavul ile taşınma,
  • kolayca kiraya verme,
  • housekeeping hizmeti,
  • iş hayatınıza kolay erişim,

olmak üzere 4 ana başlık altında topladık ve bu projeye INOVAS RESIDENCE adını verdik.

Proje Özellikleri

•       1.136 m² arsa üzerine kurulu 10 katlı Inovas Residence, tek tip 1+1 ve 3 tip 2+1 olmak üzere toplam 33 daireden oluşmaktadır.

•       8 adet 1+1, 25 adet 2+1 daire bulunmaktadır.

•       Daireler; mobilyalardan halıya, kahve makinesinden fön makinesine, havludan terliklere, çalışma masasından çelik kasaya kadar eşyalı olarak teslim edilmektedir.

•      Proje içerisinde 48 oda ve 96 yataklı bir otel, restoran, coworking çalışma alanları, 120 kişilik seminer salonu, seramik resim atölyeleri, bale, yoga ve  jimnastik salonları bulunmaktadır.

Kazançlı ve Garantili Yatırım

Inovas Residence projesinde konutların yatırım geri dönüş süresi 160 - 170 ay olmaktadır. Bu kadar kısa sürede geri dönüş alabileceğiniz  kazançlı bir yatırım olmasındaki en önemli sebep turizm sektöründeki konaklama talebine nitelikli konutlarla arz sunulacak olmasıdır.  Dünyada ki benzer sistemleri araştırdığımız da bize en yakın olarak Airbnb sistemi olmaktadır.

2. Aşamalı Güvenli Yatırım

Konut yatırımı için ödediğiniz paranın güvende olması en önemli unsurdur. Biz de bu duruma bir çözüm üreterek, paranızı 2 aşamalı koruma sistemi ile güvencemiz altına alıyoruz. Projemizde ödeme yapan müşterilerimize teminat senedi veriyor ve bina tamamlanma sigortası yaptırıyoruz.

Lokasyon Özellikleri

Proje ; İstanbul ve Ankara otoyollarının İzmir’deki kesişim noktasında bulunmaktadır. Otobüs ve dolmuş gibi ulaşım araçlarına yürüme mesafesinde olup, çevre yolu bağlantısı sayesinde trafiğe girmeden Foça, Adnan Menderes Havaalanı ve Alaçatı’ya ulaşılabilir.

Ege üniversitesi ve Hastanesi’ne 3.8 km.

Point Bornova Alışveriş Merkezine 100 mt.

İzmir Şehirler arası Otobüs Terminali’ne 100 mt.

İzmir Bayraklı Adliye’sine 5.2 km.

Forum Bornova Alışveriş Merkezine 2.6 km.

Tarihi Kemeraltı Çarşısı’na 8.8 km.

Ege Parla Alışveriş Merkezi’ne 7.0 km.

Alsancak Kordonboyu’na 7.5 km yakınlıktadır.

Proje Sosyal Alanları

• Coworking çalışma alanları

KATALOĞU GÖRÜNTÜLE / İNDİR

bilgi isteme formu

KVKK metnini okudum kabul ediyorum.

takip edin

Bizleri sosyal medyadan da takip edebilirsiniz.